|Recenze| Ookami Shoujo to Kuro Ouji

31. ledna 2016 v 10:48 | Toki |  Anime - recenze

Žánr: Komedie / Romantický
Počet epizod: 12 + ova

Děj: Příběh se točí kolem Shinohary Eriky, rozmarné šestnáctileté dívky, která vypráví svým přátelům o romantice, ale ve skutečnosti nemá žádného přítele. Tvrdí, že pohledný chlapec na fotce je její přítel, ale ukázalo se, že onen chlapec je její spolužák jménem Sata Kyouya. Nemá jinou možnost než hrát falešného přítele. Sata může vypadat jako mírumilovný člověk, ale ve skutečnosti je sadistou se srdcem černým jako uhel. Sata využívá slabosti své spolužačky/přítelkyně a zachází s ní jako se psem.

Tohle anime mi skutečně v jistých prvcích připomnělo anime Kaichou wa Maid-sama z roku 2010. Podobné zpracování, u holek oblíbený kluk, co si dělá srandu z hrdinky a hlavní protagonisté skončí spolu.

Musím se přiznat, že jsem prvně patřila do toho tábora fanoušků, co litovali Eriku a chtěli po ní, aby se s ním sama rozešla. Osobně by se ani mně nelíbilo, kdyby si kluk dělal srandu z mých citů. Jakmile se v seriálu objevil Kusakabe (viz další obrázek), tak jsem Erice přála, aby skončila s ním. Byl milý a ačkoliv zprvu působil rozpačitě, oblíbila jsem si ho, když se sám snažil změnit a přestal se bát oslovovat lidi. Jak sama zmínila Erika, kdyby si více odhrnul vlasy, byl by jistě i atraktivnější.

V této části seriálu se konečně dával vztah hlavních hrdinů do pohybu. Poprvé se políbili a Kyouya přiznal, že ji tak nějak miluje, ačkoliv to stále nebyl schopen říct naplno.

Pak nastala ta chvíle, kde se lež stala skutečností a oni začali spolu doopravdy chodit. Jenže Kyouya se nikdy Erice nevyznal a ona na své narozeniny chtěla slyšet ta dvě slova, po kterých touží snad každá dívka ve vztahu. Jenže on po několika marných pokusech nedokázal Erice její přání splnit. Zadařilo se až na konci dne, kdy jí je pošeptal do ucha.

Od té chvíle, co se Kyouya změnil jsem si začala anime víc užívat. Ačkoliv má seriál jen dvanáct epizod, musím říct, že to má spád a i pěkné zakončení, ve kterém Kyouya smaže své fotky z dětství z Eričina mobilu a řekne jí, že opravdový poklad má před sebou. Je to sice trochu klišé, ale uznávám, že jsem romantická duše a tohle mě neomrzí.

OVA už byla jen další klasickou epizodou. Tolik mě nenadchla, jelikož Eričina neustálá sklíčenost byla otravná. Co mě ale potěšilo, bylo, že Ayumi (kamarádka Eriky, na obrázku nad textem) dali více prostoru, protože už od začátku se mi v seriálu zalíbila. Tak nějak jsem po tom začala dávat dohromady i Kyouyu s ní. No neslušelo by jim to? Skoro bych i řekla, že by se k němu hodila víc jak Erika.

Co bylo zde pro mě zarážející a zmiňovala jsem to již v prvních dojmech, bylo přirovnání lhaní k vlkovi. Vždy když Erika začala lhát, tvůrci ji nakreslili pro zdůraznění lží vlčí uši. Samotná její kamarádka Ayumi ji občas říkala "vlčice", co už vyplývá i z názvu celého anime, což znamená v překladu "Vlčí dívka a černý princ". Neznám žádné japonské rčení typu: "Lžeš jak vlk", ale zas na druhou stranu, po pohádce o červené karkulce by i u nás mohlo být něco takového zavedeno.

Tohle je jedno z těch anime, co bych doporučila. Zvláště pro ty, kterým se líbila Kaichou wa Maid-sama. Jelikož už je to doba, co jsem viděla zmiňované anime, nedokážu tyto seriály porovnat. Asi se mi ale víc líbila Kaichou z důvodu silné hlavní hrdinky, které mám v oblibě a obdivuji je. Erika byla pouhým průměrem a neustálé lži ji v mých očích jen shazovaly.

Pokud hledáte oddechové anime, u kterého se vám nechce přemýšlet a toužíte po romantice, tak je to pro vás určené.