|Recenze| Rakudai Kishi no Cavalry

19. února 2016 v 16:57 | Toki |  Anime - recenze

Žánr: Akční / Drama / Fantasy / Romantický
Počet epizod: 12
Rok vydání: 2015

Děj: Příběh se točí okolo magických rytířů, uživatelů moderní magie, kteří bojují se zbraní, která je vytvořena z jejich duše. Ikki Kurogane chodí do školy pro magické rytíře, ale sám je tzv. "Nepodařený Rytíř" nebo spíše "Nejhorší", kterému se vůbec nedaří, protože nemá žádné magické schopnosti. Avšak jednoho dne je vyzván na duel Princeznou Stellou, která je známá také jako studentka číslo jedna. Ten, kdo vyhraje duel… bude muset tomu druhému být navěky oddaný.

Tento týden je pro mě na recenze nějaký plodný, ale je to tím, že jsem aktuálně dokoukala snad vše, co jsem měla načaté. Brzo se tedy opět můžete těšit na nějaké ty první dojmy. Ještě netuším přesně po čem sáhnu, ale snad to bude mnohem lepší než toto anime.

Jak jsem už podle prvního dílu očekávala, tohle anime nenabídne nic nového a stává se pouhým průměrem. Po prvním díle zde máme zamilovanou tsundere dívku a typického milého hlavního hrdinu. K nim se postupem času přidá jeho sestra Shizuku, která ho (nečekaně) také miluje, a její nový spolubydlící Arisuin Nagi (na obrázku níže), který si nechává říkat Alice. Pokud jsem to dobře pochopila, je to z důvodu, že se více cítí býti ženou. Ovšem mluvení v ženském rodě mi přišlo již v titulcích přehnané.

V následujících dílech se setkáváme s více postavami, ale příběh zůstává věnován hlavní čtveřici. Jak se dá očekávat, Stella a Shizuku se stanou rivalkami díky sdílené lásce k Ikkimu. Jejich takzvané boje, kdo mu dřív podá nápoj nebo ho bude držet za ruku na procházce, mi přišly směšné, nehledě na fakt, že se mi obecně nelíbí téma sourozenecké lásky. Ačkoliv se nakonec staly jedna pro druhou snesitelnými, tak to stále nebyl můj šálek odpoledního čaje.

Obecně v tomto anime byly postavy slabé. Vyhrocená, v podstatě nepřemožitelná tsundere, co žárlila na každou dívku, co měla blíž k Ikkimu. Ikki jakožto typicky hodný až blbý představitel, který za každou cenu musí bojovat čestně a všem pomáhat. Dále milující sestra Shizuku, co musí být po boku bratra, protože ho rodina zavrhla. Jedinými mými oblíbenci se v anime stali Arisuin Nagi a předsedkyně školní rady Toudou Touka (viz další obrázek). Nagi, jenž si nechává říkat Alice, na mě působil až tajemně. Neměl v seriálu tolik prostoru, což mě mrzí, jelikož mi byl nejvíc sympatický. Oceňovala jsem, že podporoval Shizuku i jejího bratra. Předsedkyně Touka byla neuvěřitelně silná, ale na druhou stránku i velmi laskavá osoba, která se starala o děti a snažila se jim dát pocit výjimečnosti. Těmito dvěma stránkami mi připomněla Erzu Scarlet z Fairy Tailu - jednu z mých top ženských postav.

Konec seriálu byl předvídatelný a ani průběh seriálu nedokázal nic zvláštního nabídnout. Od čtvrtého dílu začali spolu hlavní hrdinové chodit, ačkoliv si ani jeden nedokázal tomu druhému říct o pusu (aby náhodou nevypadal zvrhle). Bože. Navíc jsem opravdu nepochopila, proč byl ke konci seriálu Ikki zavřen jen kvůli fotce, na které dává Stelle polibek. Další vlasy trhající fakt byl ten, že hlavní hrdina byl přes 17 dní držen, evidentně ne zrovna ve vhodných podmínkách, a hned na to při svém posledním zápasu jen tak překonal svůj limit a v jednom úderu porazil silnou předsedkyni. Ačkoliv vím, že to směřovalo ke šťastnému konci, kteří si hrdinové vysnili, přišlo mi to hloupé.

Celou stupiditu seriálu podtrhávají výrazné ecchi prvky. Sama bych to spíše přejmenovala na anime Stella a její čtyřky. Doufala jsem, že to po prvních dvou dílech odezní, ale scénka v horské chatce tomu dala třešničku na vrch.

Kromě efektních bojů a zajímavých schopností magických rytířů, mě na tomto anime nedokázalo nic nadchnout. Příště sáhnu snad po něčem lepším. Za sebe nedoporučuji. Avšak pro nenáročné diváky nebo mužskou část populace to může být to pravé.

Opening je zde docela dobrý!