|Recenze| Love Live! School Idol Project

3. března 2016 v 21:03 | Toki |  Anime - recenze

Žánr: Hudební
Počet epizod: 13
Rok vydání: 2013

Děj: Příběh se odehrává na škole Otonokizaka. Hlavní postava Honoku a její spolužačky zjistí, že se má škola za tři roky zavřít. A tak Honoku a její kamarádky napadne ztřeštěný nápad: "Pojďme se stát školními idoly a zachraňme školu!" Podaří se Honoce prosadit tento nápad? Udělá si kamarádky jak mezi mladšími, tak i staršími spolužačkami a vtáhne je do klubu idolů?

Honoka se svými dvěma nejlepšími kamarádkami založí skupinu školních idolů, aby zachránila svou školu, které pro nedostatek nových studentů hrozí zavření. Jak se dá očekávat, skupinka zažívá krušné začátky, ve kterých jim není povoleno založit klub a starší studentka Nico je i nazve hanbou idolů a doporučí jim, aby se rozpustili. Díky podpoře zástupkyně školní rady Nozomi se však skupina rozroste na devět členů a dívky sbližuje společný cíl - zabránit zavření školy. Jenže, když je toho cíle dosaženo, co nyní?

Z tohoto anime jsem byla opravdu nadšená! Dlouho jsem neviděla anime, co by mě tak oslovilo a docela lituji, že jsem se na něj nevrhla už dříve.

Anime má snad vše, co diváka osloví - sympatické avšak různorodé postavy, prvky komedie, motiv přátelství, zvraty a dobrý konec.

Jak se ukázalo, Umi i nadále zůstala má oblíbená, ačkoliv musím říct, že jsem si zamilovala snad všechny dívky kromě Hanayo, která mi sedla nejméně (na obrázku výše druhá zleva). Měla opravdu zvláštní hlas, který mi do zpěvu ostatních dívek nezapadal a moc mi nebyla sympatická. Koho ale musím ještě kromě Umi vyzdvihnout je tsundere Maki (červenovlasá dívka), jež mi byla už od prvních epizod sympatická a dále i dvě dívky ze studentské rady, které vhodně doplnily tým.

Hodně jsem zde obdivovala silný motiv přátelství mezi hlavním triem. Líbilo se mi, když na konci Umi popostrčila Honoku k tomu, aby zastavila Kotori před odjezdem do ciziny. Ačkoliv si myslím, že to mohly udělat obě dívky.

I přesto, že anime spadá do hudebního žánru, neoblíbila jsem si snad ani jednu písničku. Ne, že by byly špatné, ale úplně se nedotkly mého srdce. Start Dash, se kterou trio začínalo, byla asi nejlepší ze všech.

Tanec pak už dost připomínal v jistých záběrech vocaloidy.

Tohle anime má rozhodně co nabídnout a já ho jen doporučuji! Pro příznivce oddechových anime s komickými prvky a s motivem přátelství je to to pravé!