|Recenze| Love Live! School Idol Project 2nd Season

12. března 2016 v 19:40 | Toki |  Anime - recenze

Žánr: Drama / Hudební / Komedie
Počet epizod: 13

Děj: μ`s zprvu možná nedosáhli na vrchol, ale svého snu se dívky nehodlají jen tak vzdát. Začnou na sobě opětovně pracovat, aby překonaly nejen své konkurentky, především sami sebe. Přesto nezapomínají ani proč jejich různorodá skupinka vznikla. Děvčata opětovně budou zažívat krásné, ale také krušnější chvilky, ale s podporou druhých to dokáží překonat. Sledujme nejenom zda-li nakonec μ`s dosáhne Olympu školních idolů, ale též jaký osud čeká celou skupinu až Eri, Niko-chan a Nozomi odmaturují…

Ve druhé sérii Love Live! School idol project se konečně dostáváme do momentu, kdy se dívky účastní stejnojmenné soutěže. V první sérii se nakonec do soutěže nepřihlásily, takže tentokrát jsou rozhodnuté ji vyhrát. A to kvůli třetím ročníkům, které letos maturují. Opět nastupují tvrdé tréninky a skládání nových písní a znovu zažíváme naprosto bezvadnou komedii. Ať už když některé dívky trénovaly vyznání klukovi s předáním čokolády, či když chtěly pozměnit svou image a prohodily si role. Tato část se mi opravdu líbila a musím uznat, že každá druhou věrohodně vystihla.

Jenže vyhrát není lehké, když proti dívkám stojí jednička mezi idoly - skupina A-Rise. Bylo hezké, že z rivalů se nakonec staly fanynky.

Musím uznat, že druhá série předčila tu první a celkově se tohle anime vyhouplo do mých top 5 nejoblíbenějších. U tohohle anime mě opravdu mrzí, že už nepokračuje.

Anime má podle mě vše, co divák hledá. Zajímavé postavy, prvky komedie, spád, nápad a skvělou atmosféru. Znovu jsem se zde nechala stejně jako v případě Fairy Tailu unést atmosférou čistého přátelství, kde skupina držela pohromadě a navzájem si všechny pomáhaly. Líbilo se mi, že si byly všechny dívky rovny nehledě na ročník a každá měla možnost se vyjádřit.

Asi jsem si nakonec jako většina oblíbila nejvíc tsundere Maki, ačkoliv mám dost ráda i Nozomi a Umi.

Přiznám se, že mě dost dojalo, když dívky řešily, co bude se skupinou po odchodu tří z nich a neustále si připomínaly, že to po soutěži končí. Překvapilo mě v tom momentě, že i Maki řekla, že to tak nechce, i přesto, že nikdy emoce nedávala zvlášť najevo.

Poslední epizoda pak taky drásala srdce, když Honoka vodou na střechu školní budovy napsala název jejich skupiny, který se brzo na to vypařil a jak sama řekla, tak to má být.

I přesto, že některé písně mi do srdce nepronikly, je to opravdu seriál, co stojí za to!

Rozhodně doporučuji! 10/10